SWOT analýza

SWOT analýza a produkty spoločnosti Post-it® Brand

Rovnováha medzi dobrom a zlom.


  • Ak si nápad alebo projekt vyžaduje dôkladné zváženie, SWOT analýza vám môže pomôcť zistiť, v čom sú jeho výhody a nevýhody. Skratka SWOT symbolizuje Silné stránky, Slabé stránky, Príležitosti a Hrozby – a každá kategória ponúka zrozumiteľný a objektívny pohľad na to, čo analyzujete.

    SWOT analýzu možno použiť v takmer všetkých oblastiach (obchodný plán, projekt, nápad alebo dokonca v prípade analýzy kandidáta na prácu) a môžu ju používať jednotlivci (alebo malé tímy), aby získali rozdielne perspektívy a dospeli ku kvalifikovaným rozhodnutiam. Začnite s touto metódou alebo si vytvorte variant, ktorý vám bude najlepšie vyhovovať.

  • Hĺbka

    Hĺbka

  • 30 minút

    30 minút

  • Malá skupina

    Malá skupina

  • 1

    Vyberte subjekt, ktorý chcete analyzovať. Pripravte si nejaké písacie potreby a rozdeľte objekt do štyroch kategórií: Silné stránky, Slabé stránky, Príležitosti a Hrozby. Napíšte si tieto nadpisy do vrchnej časti na každú stranu.

    Break out some writing materials and divide your subject into four categories of Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats

  • 2

    Silné stránky brainstormingu (hľadania nápadov). Aké výhody ponúka?

  • 3

    Slabé stránky brainstormingu (hľadania nápadov). Aké nevýhody ponúka?

  • 4

    Príležitosti brainstormingu (hľadania nápadov). Čo môžete vylepšiť a na čom môžete stavať?

  • 5

    Riziká brainstormingu (hľadania nápadov). Aké sú riziká alebo možné problémy?

    Po skončení budete mať štyri zoznamy, ktoré vám poskytnú vizuálny prehľad o tom, či je analyzovaný objekt nádejná možnosť alebo riskantná voľba. Možno zistíte, že analýza rozhodla za vás.

spolupráca brainstorm_hľadanie_nápadov hĺbka 30_minút malá_skupina značenie_rolka meeting_bločky bločky

TAGY
    Sledovať Post-it® Brand
    Post-It Brand je ochranná známka spoločnosti 3M.
    Zmeniť lokáciu
    Slovensko - Slovensky