Analýza trhových medzier
webLoaded = "false" Loadclientside=No

Analýza trhových medzier s Post-it® Meeting Charts

Identifikácia príležitostí za účelom dosiahnutia skutočného potenciálu.


Analýza trhových medzier je nenahraditeľná metóda vyhodnotenia aktuálneho výkonu v porovnaní s potenciálnym výkonom.

Analýza trhových medzier vám prostredníctvom identifikácie spôsobu využívania (a možného nedostatočného využívania) aktív a prostriedkov umožňuje rýchlejšie dosiahnuť vaše ciele – z krátkodobého aj z dlhodobého hľadiska.
 

  • 1

    Identifikujte tematický subjekt, na ktorý budete aplikovať analýzu trhových medzier. Môžete zvoliť čokoľvek, čo patrí ku kľúčovým prvkom vašej obchodnej činnosti vrátane: tvorby výnosov, znižovania nákladov, vývoja produktov atď.

    Identify the topic

  • 2

    Napíšte túto tému na veľkú plochu, ako je napr. Post-it® Mítingová tabuľka, aby ju videli všetci členovia tímu.

  • 3

    Zaznačte, kde presne na tejto ploche sa práve nachádzate vo vzťahu k danej téme. Z veľkej časti sa bude jednať o metriku alebo atribúty, no túto metódu môžete aplikovať aj na budovanie značky (t. j. vnímanie vášho produktu).

  • 4

    Potom zaznačte, kde sa chcete nachádzať v priebehu konkrétneho časového obdobia. Napríklad: Chcete v priebehu nasledujúcich 18 mesiacov zdokonaliť svoj produkt a vylepšiť ho o 3 dôležité funkcie?


    Plot your next time frame

  • 5

    Určite, ako chcete túto trhovú medzeru vyplniť. Niektoré bežné metódy používajú na dokončenie tejto časti SWOT analýzu. Alebo na vyplnenie trhových medzier použite princíp:

    • • Manpower (Pracovná sila) – charakterizujte ľudské zdroje
    • • Method (Metóda) – identifikujte potrebné postupy
    • • Metrics (Metrika) – identifikujte potrebné merania
    • • Machines (Zariadenia) – identifikujte potrebnú technológiu
    • • Materials (Materiály) – identifikujte tovar ( od východiskového materiálu až po podporu predaja produktu)
    • • Minutes (Minúty) – koľko času potrvá dosiahnutie cieľa
  • 6

    Začnite identifikáciou možností na prepojenie týchto medzier – spolupracujte s hlavnými členmi tímu a stanovte kroky na zníženie jednotlivých trhových medzier a dátumy implementácie týchto krokov. Vykonajte interný zoznam položiek, ktoré aktuálne máte k dispozícii a ktoré budete potrebovať na vyriešenie jednotlivých medzier, a taktiež potenciálny rozpočet výdavkov pre jednotlivé časti.

  • 7

    Denne, týždenne alebo každý druhý týždeň realizujte pravidelné spoločné stretnutia na vyhodnotenie postupu a zdokumentovanie prebiehajúcich alebo dokončených krokov.


    Conduct regular collaboration sessions


TAGY
    spolupráca postup mítingové_tabuľky značenie_rolka
    Sledovať Post-it® Brand
    Post-It Brand je ochranná známka spoločnosti 3M.
    Zmeniť lokáciu
    Slovensko - Slovensky